خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جمع بندی روحانی، حمله به قالیباف و رئیسی

آقای روحانی در جمع بندی پایانی سخنان خود گفت: بعضی نکات را مایل نیستم مطرح کنم، اما مجبورم. من اگر پرونده سال 84 آقای قالیباف را که دست من بود و نگذاشتم منتشر شود و در دبیرخانه با کسانی دعوا کردم که در آستانه انتخابات نباید منتشر شود. آقای قالیباف شما که طرحت همیشه لوله کردن بود و دائم می گفتی اجازه بدهید دانشجوها را لوله کنم. او آقای قالیباف را به ریاکاری در اعلام اموالش متهم کرد و گفت اگر بیش از یک خانه در تهران داشتم، برخورد کنید. او همچنین گفت که آقای قالیباف به مسائلی که بستگانش در طرقبه انجام داده اند رسیدگی کند.

او خطاب به رئیسی گفت: خواهش می کنم امام رضا را برای مردم بگذارید و آن را جناحی و حزبی نکنید. امام رضا افتخار شیعیان است. اگر می خواهید نبات و پارچه سبز برای روستاها بفرستید بگذارید بعد از انتخابات.

آقای روحانی نهادهای امنیتی را به حمایت از آقای رئیسی متهم کرد و گفت اموالی که در تبلیغات استفاده می کنند را از کجا آورده اند.

او خطاب به مردم گفت که تحریم های باقی مانده را هم بر می دارد و بر عهدی که چهار سال پیش بسته بود پایبند خواهد بود. او گفت به وعده تک رقمی کردن تورم و خودکفایی گندم عمل کرده است.

او گفت که کنترل آب های مرزی و مهار کم آبی را ادامه خواهد داد. آقای روحانی به نجات دریاچه ارومیه اشاره کرد.

One thought on “جمع بندی روحانی، حمله به قالیباف و رئیسی

  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۶ در t ۱۲:۴۱ ب.ظ
    Permalink

    پیرو سخنان جناب قالیباف در مناظره سوم انتخابات و اعلام صریح ایشان مبنی بر واگذاری زمین و خانه به کارگران شهرداری !
    ما کارگران شهرداری با توجه به عدم اطلاع از واگذاری و هبه خانه و زمین و اینکه تاکنون هیچ کارگری املاک غیر منقولی را دریافت نکرده است. طی همین هفته با راه اندازی هشتک و فراخوانی اجتماع عظیم و گسترده در مقابل ساختمان شهردار ی تهران حقمان را از آقای قالیباف خواستاریم!

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *