خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

برانکو به طارمی استراحت می‌دهد؟

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی طارمی با دو گلی که در بازی برابر ذوب آهن به ثمر رساند نه تنها پرسپولیس را از شکست نجات داد؛ که آقای گلی را هم به طور قطعی به نام خودش

برانکو به طارمی استراحت می‌دهد؟

برانکو به طارمی استراحت می دهد؟

عبارات مهم : برانکو

مهدی طارمی به فاصله یک هفته مانده به آخر لیگ برتر توانست آقای گل شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی طارمی با دو گلی که در بازی برابر ذوب آهن به ثمر رساند نه تنها پرسپولیس را از شکست نجات داد؛ که آقای گلی را هم به طور قطعی به نام خودش نوشت. مهاجم اول برانکو در آخر هفته بیست و نهم 18 گله شد و رکورد فصل قبل خود را هم شکست. در بازی هالی همزمان، از خوش شانسی طارمی، رقیبانش با دست خودشان از مسابقه آقای گلی کنار رفتند. منشا که یکی از گل های پیکان را به ثمر رسانده و 15 گله شده است بود، با کارت قرمز مستقیم، در دقایق نهایی از بازی اخراج شد و آخرین گلش را در همین بازی با خاطره اخراج ثبت کرد.

برانکو به طارمی استراحت می‌دهد؟

در خوزستان هم ساسان انصاری نتوانست کاری برابر نفت آبادان پیش ببرد و برابر تیمی که در نیم فصل اول دو بار دروازه اش را باز کرده بود، این بار از گلزنی ناکام ماند. توصیه جالب توجه این که انصاری هم مثل منشا در دقایق نهایی بازی از زمین اخراج شد تا او هم با همان 16 گل زده لیگ شانزدهم را به آخر برساند. حالا طارمی مانده و 18 گلی که به ثمر رسانده و آقای گلی ای که قطعی شده. حالا مهاجم پرسپولیس برابر سیاه جامگان می تواند استراحت کند تا جهت بازی حساس برابر الوحده در لیگ قهرمانان با آمادگی بیشتری در مستطیل سبز آزادی حاضر شود. البته اگر برانکو اعتقادی به استراحت ستاره اش داشته باشد.

واژه های کلیدی: برانکو | استراحت | پرسپولیس | مهدی طارمی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *