خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هفتادمین دوره فستیوال فیلم کن – فیلم های جشنواره فیلم کن

هفتادمین دوره فستیوال فیلم کن از ۱۷ تا ۲۷ ماه می برگزار می‌شود، فرصتی برای دیدار اول با فیلم‌هایی که نقش عمده‌ای در روشن کردن تکلیف سینمای هنری در طی سال خواهند داشت.

در فستیوال این دوره ۴۹ فیلم از ۲۹ کشور و از بین ۱۹۳۲ فیلم که به دفتر فستیوال ارسال شده بودند انتخاب شده‌اند. رییس هیأت داوران این دوره پدرو آلمودوار اسپانیایی است و در کنار او ستارگانی مثل ویل اسمیت و جیسکا چستین فیلم‌های بخش مسابقه را قضاوت خواهند کرد.

هفتادمین دوره فستیوال فیلم کن - فیلم های جشنواره فیلم کن امسال 2017
هفتادمین دوره فستیوال فیلم کن – فیلم های جشنواره فیلم کن امسال 2017

برای پوستر این دوره از کن، عکسی از سال‌های دور کلودیا کاردیناله انتخاب شده تا انعکاسی باشد از روحیه جشن و شادمانی این دوره و تداوم هفت دهه‌ای جشنواره‌ای که حالا همه برای نمایش فیلم‌هایشان در آن تلاش می‌کنند.

در فستیوال این دوره ۴۹ فیلم از ۲۹ کشور و از بین ۱۹۳۲ فیلم که به دفتر فستیوال ارسال شده بودند انتخاب شده‌اند. رییس هیأت داوران این دوره پدرو آلمودوار اسپانیایی است و در کنار او ستارگانی مثل ویل اسمیت و جیسکا چستین فیلم‌های بخش مسابقه را قضاوت خواهند کرد. علاوه بر این، مونیکا بلوچی مجری برنامه افتتاحیه و اختتامیه فستیوال خواهد بود.

فیلم افتتاحیه این دوره “ارواح اسماعیل” (آرنو دپلشان) نام دارد و در آن متیو آمالریک، شارلوت گینزبرگ، ماریون کوتیارد و لویی گَرل بازی می‌کنند، که هر دو بازیگر مردش با فیلم‌های دیگری هم در کن حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *