خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کاندیداها سیاه نمایی نکنند / سرخو

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت ایران با رد ادعای شهردار پایتخت ایران مبنی بر تولید برق از زباله‌ها، گفت که تولید برق از زباله یکی از آرزوهای محقق

کاندیداها سیاه نمایی نکنند / سرخو

سرخو: کاندیداها سیاه نمایی نکنند

عبارات مهم : ایران

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت ایران با رد ادعای شهردار پایتخت ایران مبنی بر تولید برق از زباله ها، گفت که تولید برق از زباله یکی از آرزوهای محقق نشده اعضای شورای شهر بوده است.

محسن سرخو در گفت وگو با ایسنا در مورد مناظره اجتماعی کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: مناظره ها به طور کلی در روشنگری و آگاه کردن مردم نسبت به برنامه کاندیداها بسیار بافایده است و فضای رقابتی را جدی تر از گذشته خواهد کرد. توصیه بسیار مهم در این مناظره ها بیان برنامه ها و اعلام آمار و اطلاعات صحیح به مردم است به این معنا که اگر کاندیداها به جای اعلام برنامه تنها به گذشته بپردازند، مردم متوجه نخواهند شد که در دولت چهار ساله هر یک از این کاندیداها قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

کاندیداها سیاه نمایی نکنند / سرخو

این عضو شورای شهر پایتخت ایران گفت: بنابراین پیشنهاد بنده به کاندیداها این است که به جای پرداختن به گذشته و یا همراه با آن حتما برنامه چهار ساله خود را هم مطرح کنند. از سوی دیگر مورد نیاز است کاندیداهایی که آمار و اطلاعات را به مردم اعلام می کنند به صحت و دقیق بودن آنها توجه داشته باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: هنگامی که می گوییم در حال حاضر 300 کیلومتر مترو داریم مفهوم آن این است که به اهداف آخر برنامه پنج ساله دوم شهرداری یعنی آخر سال 1397 رسیده ایم در حالیکه چنین نیست و ما در حال حاضر کمتر از 180 کیلومتر در دست بهره برداری داریم. خط 7 متروی پایتخت ایران هم بر اساس برنامه پنج ساله باید در سال 94 به بهره برداری می رسید و خط 6 مترو تا آخر سال 95. متاسفانه هر دو با تاخیر در سال های 96 و 97 به بهره برداری می رسند. در زمینه اتوبوسرانی هم عقب افتادگی هایی وجود دارد و نباید به مردم اطلاعات غیرصحیح ارائه شود.

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت ایران با رد ادعای شهردار پایتخت ایران مبنی بر تولید برق از زباله‌ها، گفت که تولید برق از زباله یکی از آرزوهای محقق

سرخو تاکید کرد: توصیه دیگر این است که کاندیداهایی که در صحبت های خود تنها در مورد ضعف های موجود اظهارنظر می کنند توجه داشته باشند که بیان آنها نباید منجر به سیاه نمایی در خصوص عملکرد دولت و عملکرد نظام شود. به هر حال 20 روز دیگر انتخابات خاتمه پیدا می کند و تمام کاندیداهایی که پرسشها اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور را زیر پرسش بردند پس از آخر انتخابات باید پاسخگوی بیانات ارزش باشند.

این عضو شورای شهر با اشاره به صحبت های یکی از کاندیداها در مورد تولید برق از پسماندهای تهران، بیان کرد: همواره یکی از پرسشها مدنظر در دوره چهارم شورای شهر، اصلاح اوضاع پسماند در پایتخت ایران بود که آن را پیگیری کردیم ولی متاسفانه دپوی زباله پایتخت ایران در مجاورت کهریزک مسائل اساسی زیست محیطی را جهت مردم منطقه ایجاد کرده است.

وی گفت: تولید برق از زباله یکی از آرزوهای ما در شورای چهارم است تا از زباله استفاده بهینه و مطلوب کنیم و بتوانیم جهت تامین انرژی و بازیافت آن کاری انجام دهیم ولی تاکنون چنین چیزی محقق نشده است.

کاندیداها سیاه نمایی نکنند / سرخو

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت ایران بیان کرد: ما در شورای شهر پایتخت ایران دلواپس همایش های پرهزینه و غیرضروری هستیم البته در شورای شهر چهارم از پروژه هایی نظیر اتوبان صدر جلوگیری کردیم. همچنین شهرداری تصمیم داشت اتوبان همت را دو طبقه کند و جهت این منظور باید معادل چهار خط مترو هزینه می شد همانطور که جهت احداث اتوبان دو طبقه صدر هزینه ای برابر دو خط مترو صرف شد در حالیکه آثار ترافیکی آن کمتر از حتی یک خط مترو است.

واژه های کلیدی: ایران | زباله | برنامه | اطلاعات | شورای شهر | شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *