خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مرخصی شهردار روالی 14 ساله دارد ، استفاده سیاسی از مرخصی شهردار کج سلیقگی است

رئیس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر پایتخت ایران گفت: مرخصی شهردار نباید دستاویزی جهت کج سلیقگی سیاسی شود، بهتر است در تبلیغات انتخاباتی از کارهای عوام

مرخصی شهردار روالی 14 ساله دارد ، استفاده سیاسی از مرخصی شهردار کج سلیقگی است

به گزارشگروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان؛حبیب کاشانی، مدیر کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر پایتخت ایران در خصوص انتقادات مطرح شده است به مرخصی شهردار پایتخت ایران جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: این بار سومی است که شهردار پایتخت ایران جهت حضور در انتخابات مرخصی گرفته و روالی 14 ساله دارد.
نایب مدیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر پایتخت ایران با انتقاد از اینکه عنوان مرخصی شهردار، دستاویز کج سلیقگی های سیاسی شده است است، افزود: مرخصی گرفتن حق هر کارمندی است و مقام بالاتر وی باید آن را تایید کند که این تایید از سوی مدیر شورای شهر پایتخت ایران به عنوان مقام بالادستی شهردار پایتخت ایران انجام شده است است.

عبارات مهم : ایران

کاشانی با تاکید بر اینکه بهتر است از کارهای عوام فریبانه و پوپولیستی جدا خودداری شود گفت: با توجه به اینکه شهردار پایتخت ایران می توانست جهت شرکت در انتخابات مرخصی روزانه بگیرد ولی به علت احتیاط شرعی و قانونی مرخصی بلند مدت گرفت.
خزانه دار شورای اسلامی شهر پایتخت ایران اظهار داشت: با وجود این اقدام پسندیده شهردار تهران، مشاهده می شود مدیر جمهور و معاون اول وی نه تنها مرخصی نگرفته اند بلکه جهت انجام امورات کشور در مراسم های متفاوت شرکت می کنند که ممکن است تداعی کننده کارهای تبلیغاتی انتخاباتی در ذهن مردم باشد.
وی اعلام کرد: هم اکنون خدمات شهری در پایتخت ایران بدون تعطیلی و به صورت 24 ساعته جهت ایجادی فضایی آرام جهت شهروندان مانند گذشته جریان دارد.
نماینده مردم در شورای اسلامی شهر پایتخت ایران ابراز امیدواری کرد که نامزدهای انتخابات و طرفداران آن ها با ایجاد فضایی دوستانه و دوری جستن از کج سلیقگی ها فضایی را جهت مردم ایجاد کنند تا آن ها بتوانند در آرامش کاندیدای اصلح را گزینش کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | شهردار | انتخابات | شورای شهر | شهردار تهران | شورای اسلامی | انتخابات ریاست جمهوری | شورای شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *